SERİNLİĞİ AMBALAJINA TAŞIYAN MARKA: LİTA

Marka Adı, Marka Görsel Kimliği, Ambalaj Tasarımı

 

Doğanay Gıda’nın yeni markası Lita Limonata için hazırladığımız marka ve ambalaj kimliği çalışması, Lita’nın doğallığını ve limonatanın serinlik, canlılık vb. etkilerini sembolize edecek bir yaklaşımla hazırlandı. Şekerli ve şekersiz olmak üzere sınıflandırılan Lita Limonata’yı mavi ve yeşil tonlar temsil ediyor. Bu renkler, aynı zamanda hiçbir koruyucu madde içermeyen Lita Limonata’nın doğallığına bir gönderme taşıyor. Özgün, etkileyici, hareketli ve modern bir üslupla ele alınan Lita logosu da tüketici iç görülerini yakalayan bir forma sahip.

Lita Limonata’yı raflarda yerini aldığı ilk günden itibaren görünür ve ayrıştırır kılan şey de doğru bir stratejiyle hareket ederek oluşturduğumuz bu marka ve ambalaj kimliği çalışması oldu.

 

Lita lansman filmini buradan izleyebilirsiniz.

/ / /