DÖRT DÖRTLÜK BESLENME İÇİN

HAFTA EN AZ DÖRT KEZ DURU.

Türkiye’nin sevilen markalarından Duru, 89 yıllık lezzet uzmanlığıyla tüketicilerin güvenini kazanmayı başarmış bir marka. Duru için hazırladığımız kampanya, beslenme uzmanlarının “iyi ve dengeli bir beslenme için hafta en az dört kez bulgur ya da bakliyat tüketin” önerisini merkezine alıyor. Kampanya filmlerinde ekranların sevilen simaları; Gülben Ergen, Zahide Yetiş, Jessica May, Perihan Savaş, Yasemin Baştan ve Azra Aksu kamera karşına geçti. Ünlüler, “Haftada en az dört kez Duru” mesajını etkili bir şekilde hedef kitleye aktardılar. Aynı zamanda, dengeli ve iyi beslenmek isteyenlere Duru lezzetleriyle neler yapabileceklerini de gösterdiler. Duru marka görünürlüğünü en üst seviyeye çıkardığımız kampanya, yalın görsel dili ve etkili mesajıyla dikkat çekiyor.

ŞUBAT, MART 2024
REKLAMVEREN: DURU BULGUR // DURUBULGUR.COM
MARKA: DURU
REKLAMVEREN YETKİLİLERİ: ZİYA DURU, SEVİNÇ BİLGE DOĞAN, ECE DURU, İREM AYDOĞAN
REKLAM AJANSI: GENNA ISTANBUL
KREATİF YÖNETMEN: NİLÜFER GÜLATA
KREATİF GRUP: CÜNEYT ÖZTÜRK, KAYHAN BAŞPINAR, BURAK AKINCIOĞLU, AYKUT TAŞKIN
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ: İDİL OZMAN, ZEYNEP GÜL
YAPIM ŞİRKETİ: SHORTCUT
YAPIMCI: AHMET KARAKAŞ
YÖNETMEN: MÜFİT SAMIK
GÖRÜNTÜ YÖNETMENİ: VELİ KUZLU
MEDYA AJANSI: MEDIASTORE

Duru, Nohut, Haftada En Az Dört Kez, Şubat 2024

Duru, Kuru Fasulye, Haftada En Az Dört Kez, Şubat 2024

Duru, Yeşil Mercimek, Haftada An Az Dört Kez, Mart 2024

Duru, Kırmızı Mercimek, Haftada An Az Dört Kez, Mart 2024

Duru, Barbunya, Haftada En Az Dört Kez, Mart 2024

/ / /